Любі учні!!! Всі плани ви можете знайти за посиланням
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1yV1F3HvoIPNI5aMwwCG1szfJIOlCVoiM
БЛОК №10 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ
ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 01.06-05.06.2020)
|
||||
|
|
|
|
|
Група
|
К-ть
уроків
|
Завдання
|
Джерела
|
Способи контролю
|
ККД-19
К-19
|
1 М
|
Іменник. Рід іменника.
Паралельні родові форми іменника
|
Підручник
О.Авраменко
С.156-157
|
Теорія:
Конспект с.
С.156-157;
Переглянути
відео:
Рід іменників. Типові помилки. Українська мова. Відеорепетитор. ЗНО
Практично:
Впр.3
(з ключем)
Вітаю!! Ви успішно
фінішували!!
|
1 Л
|
Підсумковий урок
|
|
Тестування:
+
Розкажіть якнайдокладніше та
якнайцікавіше про твір, який запам'ятався вам під час вивчення літератури на І курсі.
Зробіть це так захопливо, щоб іншим захотілося прочитати її. Зразок шаблона (додам в групу), але якщо бажаєте, створіть свій: паперовий або ектронний. Це може бути сторінка зошита, окремий аркуш, постер або комп'ютерний файл. Не забудьте про естетичне оформлення: кольорові надписи, малюнки, схеми, символи тощо
+
ХТО НЕ ЗДАВ!!
поезія
«Contra spem spero!»- вивчити напам’ять , перевірятиму будь-яку частину в
режимі Вайбер
ОБОВ’ЯЗКОВО!!!
+
Список літератури на літо (додається в групу)
|
|
ВШП-19
|
1М
|
КР №3. Орфографічна норма (тест)
|
Повторити
.28-47
Підручник О.Авраменко
|
Пройти тестування
|
|
1 Л
|
Контрольна
робота. Письмовий
твір на одну з тем:
«Проблема
еміграції в новелі В. Стефаника “Камінний
хрестˮ»,
«Роздуми про миттєве і вічне в новелі
В. Винниченка “Моментˮ».
|
Твір на обрану
тему (на подвійному листочку)
Надсилаємо на вайбер
|
|
ККД-18,
К-18
|
1м
|
Узагальнення та систематизація вивченого
|
Підручник
О.Авраменко
|
Тестування
|
1л
|
Узагальнення та систематизація вивченого.
|
Підручник
О.Авраменко
11 клас
|
Тестування
|
БЛОК №9 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 25.05-29.05.2020)
|
||||
Група
|
К-ть
уроків
|
Завдання
|
Джерела
|
Способи контролю
|
ККД-19
К-19
|
1 М
|
Контрольнй
диктант (вихідний контроль)
|
Фото роботи викладачеві на вайбер
|
|
1 Л
|
«Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної,
вольової
особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом
контрасту. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні,
автобіографічні мотиви
(«Слово, чому ти не твердая криця…»).
|
Підручник
О.Борзенко
|
Аналіз поезій С.188-189, 192-193
або
створити інтерактивну дошку за темою уроку у програмі linoit або padiett із застосуванням додаткових матеріалів
з мережі Інтернет та надіслати
викладачеві посилання на неї
+ поезія
«Contra spem spero!»- вивчити напам’ять , перевірятиму будь-яку частину в
режимі Вайбер
ОБОВ’ЯЗКОВО!!!
|
|
ВШП-19
|
1М
|
КР №3. Орфографічна норма (тест)
|
Повторити
Підручник О.Авраменко
|
Пройти тестування
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2246588
|
1 Л
|
Контрольна
робота. Письмовий
твір на одну з тем:
«Проблема
еміграції в новелі В. Стефаника “Камінний
хрестˮ»,
«Роздуми про миттєве і вічне в новелі
В. Винниченка “Моментˮ».
|
Твір на обрану
тему (на подвійному листочку)
Надсилаємо на вайбер
|
||
ККД-18,
К-18
|
1м
|
Узагальнення та систематизація вивченого
|
Підручник
О.Авраменко
«Морфологічна норма»
|
Тестування
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6131596
|
1л
|
Узагальнення та систематизація вивченого.
Підсумковий урок
|
Підручник
О.Авраменко
10 клас
«Образне слово поетичного модернізму»
|
Тестування
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1388025
|
БЛОК №8 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 18.05-22.05.2020)
|
||||
Група
|
К-ть
уроків
|
Завдання
|
Джерела
|
Способи контролю
|
ККД-19
К-19
|
1 М
|
Морфологічна норма
Морфологічна норма. Морфологічна помилка
|
ТЕОРІЯ:
ü С 151-152 короткі
записи
ü
Рекомендую
переглянути відеоурок за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=QV1XRh6sjFk
(до 13.15
хв.)
ПРАКТИЧНО:
Впр.3, с.153
|
|
1 Л
|
ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ, НАЦІОНАЛЬНЕ,
ОСОБИСТЕ
Леся Українка
(Лариса Косач). Життєвий і творчий шлях.
Драматична
спадщина. Роль родини, культурного оточення
й самоосвіти у
формуванні світобачення письменниці.
Збірка поезій
«На крилах пісень», її висока оцінка
І. Франком.
Основні цикли поезій. Неоромантизм як
основа
естетичної позиції Лесі Українки.
ТЛ: неоромантизм.
|
Підручник
О.Борзенко
|
Письмове
опрацювання матеріалу с 186-187 або створити інтерактивну дошку за темою
уроку у програмі linoit
або padiett із застосуванням додаткових матеріалів
з мережі Інтернет та надіслати
викладачеві посилання на неї
+ поезія
«Contra spem spero!»- вивчити напам’ять , перевірятиму будь-яку частину в
режимі Вайбер
ОБОВ’ЯЗКОВО!!!
|
|
ВШП-19
|
2М
|
Розрізнення прислівників і
співзвучних сполук
|
Підручник О.Авраменко
С.144 (правила)
|
Конспект у зошиті +
Переглянути
Відеоурок «Правопис прислівників. Українська мова. Відеорепетитор.
ЗНО»
Виконати завдання
Впр.7 (с.146)
|
Написання не, ні з різними частинами мови
|
Підручник О.Авраменко
С.147-148 (правила)
|
ТЕОРІЯ:
Конспект у зошиті
ДОПОМІЖНІ
МАТЕРІАЛИ:
Переглянути
Відеоурок «Написання НЕ разом, окремо і... [Типове завдання ЗНО]»
ПРАКТИЧНО:
Виконати завдання
Впр.4 З КЛЮЧЕМ (с.148)
|
||
1 Л
|
Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси.
Імпресіонізм новели.
Значення
літературно-художньої спадщини В. Винниченка.
|
Підручник
О.Борзенко
С.180
|
1.
Характеристика героїні
(Мусі) – письмово; можна використати
2 .Записи основних понять:
|
|
ККД-18,
К-18
|
1м
|
Узагальнення та систематизація вивченого
|
Підручник
О.Авраменко
С.95-96
|
ВПР.3.с.42 (5 речень)
ВПР.2,с.51 (2 рядки)
ВПР.2,с.59 (КЛЮЧ!)
|
1л
|
Узагальнення та систематизація вивченого.
Підсумковий урок
|
Творча робота за вивченими творами за рік (на вибір):
1.
Мінітвір «Твір, який справив на мене найбільше враження»
2.
Лист літературному героєві, який найбільше мені подобається
|
Підготувала:викладач
української мови та літератури Гридасова О.Л.
Тел..для довідок: 0953142135
БЛОК №7 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 12.05-15.05.2020)
|
||||
Група
|
К-ть
уроків
|
Завдання
|
Джерела
|
Способи контролю
|
ККД-19
К-19
|
1 М
|
КР №3. Орфографічна норма (тест)
|
Повторити
Підручник О.Авраменко
|
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=226155
|
1 Л
|
ОБРАЗНЕ СЛОВО ПОЕТИЧНОГО МОДЕРНІЗМУ
Альманах «З-над хмар і з долин»,
угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма
на межі століть
|
Підручник
О.Борзенко
С.184-185
АБО опрацювати матеріал за посиланням
|
Завдання 2, с 185
|
|
ВШП-19
|
2М
|
Складні випадки написання
прізвищ
|
Підручник О.Авраменко
С.132-134
|
Відеоурок О.Авраменка https://www.youtube.com/watch?v=Xnoic0McyIY
«Відмінювання
прізвищ на -ко»
Опрацювати матеріал
Впр.3, с.134
|
Складні випадки написання
географічних назв. Читання тексту мовчки
|
Підручник О.Авраменко
С.138-143
|
Конспект у зошиті +
Експрес-урок О.Авраменка
https://www.youtube.com/watch?v=4kZty_2KC9Y + записи в зошиті
Переглянути
Відеоурок « Написання географічних назв»
Виконати завдання
Впр. 3 (КЛЮЧ!!!), с.140
|
||
2 Л
|
Володимир Винниченко. Життя і
творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко-художник.
Успіх п’єс В. Винниченка на
світовій сцені. Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання
дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить –
частинка вічності тощо).
|
Підручник
О.Борзенко
С.177-179 (електронний в-т)
|
Відомості про письменника
(у зошит)
Прочитати новелу «Момент»
|
|
Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання
дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить –
частинка вічності тощо).
|
Підручник
О.Борзенко
С.180
|
1.
Прочитати новелу
2.
Можна послухати
3.
Рекомендую переглянути
"Момент"
Фільм-екранізація В. Винниченко, реж. Тесленко О.
4. Скласти
паспорт твору
|
||
ККД-18,
К-18
|
1м
|
Контрольна робота №3
«Синтаксична норма»
|
Повторити
Підручник
О.Авраменко
С.95-96
|
|
1л
|
Урок літератури
рідного краю Василь
Піддубняк
« Шипшина в снігах глибоких»
|
1.
.Короткий запис біографії В. Піддубняка
2.
Прочитати твір
http://xn----8sbnmhdfd5a2a5a.xn--p1ai/index/vasil_piddubnjak/0-16
( передостання публікація на сторінці)
3.
Письмове завдання: написати мінітвір
«Мої враження від твору Василя Піддубняка
« Шипшина в
снігах глибоких»
|
БЛОК №6 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 04.05-08.05.2020)
|
||||
Група
|
К-ть
уроків
|
Завдання
|
Джерела
|
Способи контролю
|
ККД-19
К-19
|
1 М
|
Написання не, ні з різними частинами мови
|
Підручник О.Авраменко
С.147-148 (правила)
|
ТЕОРІЯ:
Конспект у зошиті
ДОПОМІЖНІ
МАТЕРІАЛИ:
Переглянути
Відеоурок «Написання НЕ разом, окремо і... [Типове завдання ЗНО]»
ПРАКТИЧНО:
Виконати завдання
Впр.4 З КЛЮЧЕМ (с.148)
Тестування
https://naurok.com.ua/test/join?game code=189917
(до 20.05)
|
2 Л
|
Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси.
Імпресіонізм новели.
Значення
літературно-художньої спадщини В. Винниченка.
|
Підручник
О.Борзенко
С.180
|
1.
Характеристика героїні
(Мусі) – письмово; можна використати
2 .Записи основних понять:
|
|
Контрольна
робота. Письмовий
твір на одну з тем:
«Проблема
еміграції в новелі В. Стефаника “Камінний
хрестˮ»,
«Роздуми про миттєве і вічне в новелі
В. Винниченка “Моментˮ».
|
Твір на обрану
тему (на подвійному листочку)
Надсилаємо на вайбер
|
|||
ВШП-19
|
3М
|
Тема: «Правила
перенесення слів із рядка в рядок. Графічні
скорочення»
|
Підручник О.Авраменко
С.117-118
правило (електронний в-т)
|
ТЕОРІЯ:
Конспект, С.117-118
ПРАКТИЧНО:
Впр.2, 3,с 118
Контрольне .есе
« Явище
природи, що викликає найбільше захоплення й здивування»
Пригадайте структуру:
|
Написання складних слів
разом, окремо, з дефісом
|
Підручник О.Авраменко
С.122-123
|
Конспект у зошиті,
Після конспекту зазначити:
Увага!
Зміни!
І записати дані
правила (с. 2-3)
Впр. 7 (с.126) виконати за правилами правопису зі
змінами
Високий рівень – впр. 6 с. 126
|
||
Написання слів іншомовного
походження. Правило
“дев’ятки”
|
Підручник О.Авраменко
С.127-128
|
Конспект у зошиті,
Після конспекту зазначити:
Увага!
Зміни!
І записати дані
правила (с. 1)
Впр. 7 (с.131) виконати за правилами правопису зі
змінами
Переглянути
Запам'ятовуємо винятки.
Подвоєння в іншомовних словах. Українська мова. Відеорепетитор
|
||
3 Л
|
Василь Стефаник.
Життя і творчість. Новаторство
письменника.
«Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична
основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. Трагічна подія –
композиційний центр новел Стефаника. Драматизм конфлікту, емоційна
загостреність зображуваного.
ТЛ: експресіонізм.
|
Підручник
О.Борзенко
С.165-167 (електронний в-т)
«Василь Стефаник.
Невигадані історії.»
|
ПРАКТИЧНО:
Біографія чи
резюме ти стрічка часу письменника
Переглянути
відео, скласти 6 запитань до нього
С.170
-176 прочитати новелу
«Камінний хрест»
Скласти паспорт твору+
Хар-ка Івана Дідуха
|
|
«Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична
основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. Драматизм конфлікту, емоційна
загостреність зображуваного.
Багатозначність символічних
образів. Камінний хрест – уособлення долі
людини
|
Підручник
О.Борзенко
С.168-170 (електронний в-т)
|
Завд. 11 – с.176 (практично)
|
||
Урок позакласного читання. Улас Самчук «Марія»
|
Інтернет-ресурси
|
ТЕОРІЯ:
1. Переглянути
2.
Прочитати
твір
ПРАКТИЧНО:
3. Паспорт
твору + коротка біографія автора
|
||
ККД-18,
К-18
|
1м
|
Будова
складного речення й логічні помилки в ньому
|
Опрацювати:
Підручник
О.Авраменко
С.95-96
|
ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
Конспект с.95-96
РЕКОМЕНДУЮ:
Опрацювати матеріал таблиці «Помилки
у будові складних речень»
ПРАКТИЧНО:
Впр.4,с.97 (на повтор)
Впр.3,с.96
|
1л
|
УПЗ Г.Косинка
«В житах»
|
1.
.Короткий запис біографії Г.Косинки
2.
Прочитати твір
3.
Аудіокнига(з візуалізованими елементами)
4.
Паспорт твору
|
Блок №5 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ
ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 27.04-30.04.2020)
|
||||
Група
|
К-ть
уроків
|
Завдання
|
Джерела
|
Способи контролю
|
ККД-19
К-19
|
1 М
|
Розрізнення прислівників і
співзвучних сполук
|
Підручник О.Авраменко
С.144 (правила)
|
Конспект у зошиті +
Переглянути
Відеоурок «Правопис прислівників. Українська мова. Відеорепетитор.
ЗНО»
Виконати завдання
Впр.7 (с.146)
|
1 Л
|
Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання
дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить –
частинка вічності тощо).
|
Підручник
О.Борзенко
С.180
|
1.
Прочитати новелу
2.
Можна послухати
3.
Рекомендую переглянути
"Момент"
Фільм-екранізація В. Винниченко, реж. Тесленко О.
4. Скласти
паспорт твору
|
|
ЕА-19
|
ВИЧИТАНО
|
|||
ВШП-19
|
3М
|
Тема: Правопис суфіксів
|
Підручник
О.Авраменко
С.110
|
Записи
до зошитів + Впр.7 (письмово)
|
Тема: «Уживання
великої літери»
|
Підручник О.Авраменко
С.113
|
Конспект у зошиті, впр. 3 (письмово)
|
||
Тема: «Велика
літера й лапки у власних назвах»
|
Підручник О.Авраменко
С.114 (електронний в-т)
|
Написати к.есе
« Явище
природи, що викликає найбільше захоплення й здивування»
Бажано
надсилати роботи на вайбер
|
||
2 Л
|
Тема:
Новела «Valse mélancolique» («Меланхолійний вальс»).
|
Підручник
О.Борзенко
С.161-164
|
Письмова
характеристика головних героїв новели + напам’ять
уривок від слів « Не можу слухати
меланхолійної музики…» до «… що
музика грає!...»
|
|
Контрольна
робота. Творчість
М. Коцюбинського,
О.
Кобилянської
|
Виконати
к.р. на подвійному листочку, надіслати фото викладачеві
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-ukra-nsko-literaturi-u-10-klasi-riven-standartu-m-kocyubinskiy-o-kobilyanska-103665.html |
|||
ККД-18
|
2м
|
Неповні й односкладні речення
|
Опрацювати: Підручник
О.Авраменко
С.85-73
|
Конспект
Впр.4 (на повтор)
Впр.5 (тести)
|
Порядок слів у реченні
Просте ускладнене речення
|
Опрацювати:
Підручник
О.Авраменко
С.85-73
|
Конспект
ВПР.
3.(с.92)
Рекомендую переглянути:
Просте ускладнене речення. Частина 1.,2 Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з
української мови"
|
||
1л
|
КР №4. Творчість Б.-І. Антонича, О.
Турянського , М. Куліша (мінітвір або есе).
1. Формальне есе «Духовність має
перевагу над матеріальним» (на прикладі поеми в прозі Осипа Турянського «Поза
межами болю»).
2. Мінітвір «Художні образи в поезіях
Богдана-Ігоря Антонича».
«Наша
мова у порога віки вистояла» (М. Куліш).
|
Написати
міні твір або есе на визначену тему .
Фото
надіслати
|
||
К-18
|
4 м
|
Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка
|
Опрацювати:
Підручник
О.Авраменко
с. 77- 78
|
Конспект. 67- 70
Тренувальні
вправи № 3,4
|
Пасивні конструкції
|
Опрацювати:
Підручник
О.Авраменко
С.81- 82
|
Впр.7 , с.84
+ НАГАДУЮ
Написати контрольне есе
«Чи повинна людина підкорювати природу?»
|
||
Неповні й односкладні речення
|
Опрацювати:
Підручник
О.Авраменко
С.85-73
|
Конспект
Впр.4 (на повтор)
Впр.5 (тести)
|
||
Порядок слів у реченні
Просте ускладнене речення
|
Опрацювати:
Підручник
О.Авраменко
С.85-73
|
Конспект
ВПР. 3.(с.92)
Рекомендую
переглянути:
Просте ускладнене речення. Частина 1.,2 Онлайн-курс
з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови"
|
||
3літ
|
Життєвий і творчий шлях Богдана-Ігоря Антонича. Аполітичність, наскрізна
життєствердність, метафоричність і міфологізм у поезіях «Зелена Євангелія», «Різдво»(«Коляда» – оглядово).
ТЛ:міфологізм, асоціативність.
|
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.132- 133
|
Резюме письменника ,с.135 (блакитне визначення)
Перегляянути відео:
|
|
Життя і творчість Осипа Турянського. «Поза межами болю» – поема в прозі що хвилює,
єднає людські серця.
ТЛ: поема
в прозі.
|
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.140-141
|
Короткі
записи біографії +
Переглянути
відео:
Прочитати поему в прозі «Поза
межами болю»
Короткий зміст (для ледарів)
|
||
Умовність зображення в поемі О. Турянського
«Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності в ній. Біологічні
інстинкти і духовна воля до життя.
|
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.141-142
|
Паспорт
твору + с.142 (теорія .літ) ;
Характеристик
а головних героїв (письмово)
|
||
ЕА-18
|
ВИЧИТАНО
|
|||
ВШП-18
|
ВИЧИТАНО
|
|||
ККД-17
|
ВИЧИТАНО
|
|||
ЕА-17
|
ВИЧИТАНО
|
|||
ВШП-17
|
ВИЧИТАНО
|
БЛОК №4
ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА
ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 21.04-24.04.2020)
|
||||
Група
|
К-ть
уроків
|
Завдання
|
Джерела
|
Способи контролю
|
ККД-19
К-19
|
1 М
|
Складні випадки написання
географічних назв. Читання тексту мовчки
|
Підручник О.Авраменко
С.138-143
|
Конспект у зошиті +
Експрес-урок О.Авраменка
https://www.youtube.com/watch?v=4kZty_2KC9Y + записи в зошиті
Переглянути
Відеоурок « Написання географічних назв»
Виконати завдання
Впр. 3 (КЛЮЧ!!!), с.140
Вис.рівень – Впр.7 – створити цікаву презентацію-проєкт
на Google диску (матеріали на допомогу
учням https://www.youtube.com/watch?v=xfBZ9f5I_WY)
Надіслати посилання
|
1 Л
|
Урок позакласного читання. Улас Самчук «Марія»
|
|
1.
Переглянути
|
|
ЕА-19
|
1М
|
Тренувальні вправи на вивчені орфограми за темою «Орфографічна норма» +
с.р.
«Орфографічна норма»
|
Підручник
О.Авраменко
С.105-106
|
ХТО ЩЕ НЕ ВИКОНАВ!!
Повтор. С.85- 105
ТЕСТУВАННЯ
https://www.classtime.com/code/6KM58M
обов’язково!!!
|
1Л
|
Контрольна
робота. Творчість
І.Я Франка
|
Завантажений
документ
(в групі)
|
Завдання необхідно виконати до 1 травня 22:00
|
|
ВШП-19
|
3М
|
Тема:
«Спрощення приголосних»
|
Підручник
О.Авраменко
С.101-102
|
Записи
до зошитів + Впр.3 (письмово)
ВПРАВИ ЗКЛЮЧЕМ!
|
Подвоєні літери
|
Підручник
О.Авраменко
С.105-106
|
Записи
до зошитів
Відеоурок
за темою
+ Впр.3 (письмово)
КЛЮЧ!
|
||
Правопис
префіксів
|
Підручник О.Авраменко
(с.109-112)
|
Опрацювати
матеріал у підручнику (с.109)
Пройти тестування
Завдання необхідно виконати до 2 травня 20:00
|
||
3 Л
|
Світ людини у
зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Образи й символи в ньому.
Образи Івана та Марічки як утілення романтичної ідеї незнищенності кохання.
|
Підручник
О.Борзенко
С.143-152
|
Характеристика
образів Івана та Марічки (письмово)
|
|
Ольга
Кобилянська. Життя і творчість. Формування
світогляду
письменниці (вплив європейської культури, українського феміністичного руху).
Її проза – зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості,
провідні теми та ідеї..
|
Підручник
О.Борзенко
С.153-155
|
Переглянути
відео:
Скласти
12 запитань за матеріалом відео
Пройти
тестування :
Завдання необхідно виконати
до 2 травня 21:00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=856304
|
||
Тема:
Автобіографізм новели «Іmpromtu phantasie» («Фантазія- експромт»).
|
Підручник
О.Борзенко
С.157-161 (електронний в-т)
|
Прочитати новелу
Відповіді на запитання (усно);
|
||
ККД-18
|
4 М
|
Уживання
прийменників
|
Опрацювати: Підручник
О.Авраменко
С.71-73
|
Конспект (с 71-73)- бажано візуалізовано , Впр.5
,с73-74)
Переглянути відео:
Прийменник
ПО в українській мові. Коли правильно?
Найтиповіші
помилки вживання прийменників в українській мові
Експрес-урок.
Прийменники “в” і “на”
Тренувальні вправи 2,3
|
Вживання
похідних сполучників.
|
Опрацювати опорний конспект (додається)
|
Записи в
зошиті +
Вправа в
конспекті , що додається
|
||
Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка
|
Опрацювати:
Підручник
О.Авраменко
с. 77- 78
|
Конспект. 67- 70
Тренувальні
вправи № 3,4
|
||
Пасивні конструкції
|
Опрацювати:
Підручник
О.Авраменко
С.81- 82
|
Впр.7 , с.84
+
Написати контрольне есе
«Чи повинна людина підкорювати природу?»
|
||
2л
|
Життя і творчість Осипа Турянського. «Поза межами болю» – поема в прозі що хвилює,
єднає людські серця.
ТЛ: поема
в прозі.
|
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.140-141
|
Короткі
записи біографії +
Переглянути
відео:
Прочитати поему в прозі «Поза
межами болю»
Короткий зміст (для ледарів)
|
|
Умовність зображення в поемі О. Турянського
«Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності в ній.
Біологічні інстинкти і духовна воля до життя.
|
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.141-142
|
Паспорт
твору + с.142 (теорія .літ) ;
Характеристик
а головних героїв (письмово)
|
||
К-18
|
4 м
|
Синтаксична помилка. Складні випадки синтаксичного узгодження.
|
Опрацювати:
Підручник
О.Авраменко
с. 62- 63
|
Конспект с. 62-63 від «складних випадків синтаксичного узгодження»
Впр. 7 (1)
Тренувальні вправи 1-3
|
Складні випадки синтаксичного керування
|
Опрацювати:
Підручник
О.Авраменко
с. 67- 70
|
Конспект. 67- 70
Тренувальна вправа № 1
|
||
Уживання
прийменників
|
Опрацювати: Підручник
О.Авраменко
С.71-73
|
Конспект (с 71-73)- бажано візуалізовано , Впр.5
,с73-74)
Переглянути відео:
Прийменник
ПО в українській мові. Коли правильно?
Найтиповіші
помилки вживання прийменників в українській мові
Експрес-урок.
Прийменники “в” і “на”
Тренувальні вправи 2,3
|
||
Вживання
похідних сполучників.
|
Опрацювати опорний конспект (додається)
|
Записи в
зошиті +
Вправа в
конспекті , що додається
+
Написати контрольне есе
«Чи повинна людина підкорювати природу?»
|
||
2літ
|
Розвінчання
національного нігілізму, духовної обмеженості в комедії М. Куліша «Мина
Мазайло». Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї
мови й родового коріння
|
Підручник
О.Авраменко 11 клас (рівень стандарту)
|
У зошит :
С.121(теорія
літератури) + характеристика головних персонажів комедії
|
|
Перлини
західноукраїнської літератури
Автономність,
відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української
літератури в Західній Україні до 1939 р. ТЛ: сатирична
комедія.
|
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.132- 133
|
Конспект С. 132- 133
|
||
ЕА-18
|
1
М
|
Контрольна робота
«Практична
риторика»
(захист
проектів-презентацій)
|
Створити
презентацію на тему: «Місце риторики у моєму житті» АБО «Значення
ораторського мистецтва для політичного і
громадського діяча» (на вибір). Надіслати
на пошту викладачеві le_gridasova@ukr.net
|
|
1Л
|
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТВОРЧІСТЮ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, М. ВОРОНОГО, О.
ОЛЕСЯ. ТЕСТУВАННЯ
На окремому подвійному листочку
|
Документ
додається
|
Фото у вайбері
Листочки не губити!
|
|
ВШП-18
|
ВИЧИТАНО
|
|||
ККД-17
|
2 Л
|
Урок літератури рідного краю. Творчість
Михайла Масютко «Кістки не мовчать»
|
Інтернет-ресурс+
завантажене фото (додається)
|
Коротка
біографія письменника
Написати
мінітвір «Чи маємо право забути?» за мотивами твору
|
ЕА-17
|
3Л
|
Урок літератури рідного краю. Творчість
Михайла Масютко «Кістки не мовчать»
|
Інтернет-ресурс+
завантажене фото (додається)
|
Коротка
біографія письменника
Написати
мінітвір «Чи маємо право забути?» за мотивами твору
|
ВШП-17
|
ВИЧИТАНО
|
Підготувала:викладач
української мови та літератури Гридасова О.Л.
Тел..для довідок: 0953142135
Немає коментарів:
Дописати коментар