Дистанційне навчання

kompyuter-animatsionnaya-kartinka-0400



                        Любі   учні!!! Всі плани ви можете знайти за посиланням 
         https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1yV1F3HvoIPNI5aMwwCG1szfJIOlCVoiM

 БЛОК №10 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 01.06-05.06.2020)





Група
К-ть уроків
Завдання
Джерела
Способи контролю
ККД-19

К-19

1 М
Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника
 Підручник О.Авраменко
С.156-157

Теорія:
Конспект с. С.156-157;
Переглянути відео:
Рід іменників. Типові помилки. Українська мова. Відеорепетитор. ЗНО
Практично:
Впр.3 (з ключем)

Вітаю!! Ви успішно
     фінішували!!
1 Л
Підсумковий урок


Тестування:
+
Розкажіть якнайдокладніше та якнайцікавіше про твір, який запам'ятався вам під час  вивчення літератури на І курсі.
Зробіть це так захопливо, щоб іншим захотілося прочитати її.
Зразок шаблона (додам в групу), але якщо бажаєте, створіть свій: паперовий або  ектронний. Це може бути сторінка зошита, окремий аркуш, постер або комп'ютерний файл.
Не забудьте про естетичне оформлення: кольорові надписи, малюнки, схеми, симв
оли тощо
+
ХТО НЕ ЗДАВ!!
  поезія
«Contra spem spero!»- вивчити напам’ять , перевірятиму будь-яку частину в режимі Вайбер
ОБОВЯЗКОВО!!!
+ Список літератури на літо (додається в групу)
ВШП-19
1М
КР №3. Орфографічна норма (тест)
Повторити
.28-47
  Підручник О.Авраменко
Пройти тестування


1 Л
Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем:
«Проблема еміграції в новелі В. Стефаника “Камінний
хрестˮ», «Роздуми про миттєве і вічне в новелі
В. Винниченка  “Моментˮ».
Твір на  обрану тему (на подвійному листочку)
Надсилаємо на вайбер
ККД-18,
К-18
Узагальнення та систематизація вивченого  

  Підручник
О.Авраменко
Тестування



Узагальнення та систематизація вивченого.
  Підручник
О.Авраменко
11 клас
Тестування



 БЛОК №9 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 25.05-29.05.2020)





Група
К-ть уроків
Завдання
Джерела
Способи контролю
ККД-19

К-19
1 М
Контрольнй диктант (вихідний контроль)
(додається)
Фото роботи  викладачеві на вайбер
1 Л
«Contra spem spero як світоглядна декларація сильної,
вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви
(«Слово, чому ти не твердая криця…»).

Підручник
О.Борзенко
С.188-189, 192-193  АБО  опрацювати матеріал в програмі   http://linoit.com/


Аналіз поезій  С.188-189, 192-193 
або створити інтерактивну дошку за темою уроку у програмі  linoit  або padiett  із застосуванням додаткових матеріалів з мережі Інтернет  та надіслати викладачеві посилання на неї
+  поезія
«Contra spem spero!»- вивчити напам’ять , перевірятиму будь-яку частину в режимі Вайбер
ОБОВЯЗКОВО!!!
ВШП-19
1М
КР №3. Орфографічна норма (тест)
Повторити
.28-47
  Підручник О.Авраменко
Пройти тестування
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2246588

1 Л
Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем:
«Проблема еміграції в новелі В. Стефаника “Камінний
хрестˮ», «Роздуми про миттєве і вічне в новелі
В. Винниченка  “Моментˮ».
Твір на  обрану тему (на подвійному листочку)
Надсилаємо на вайбер
ККД-18,
К-18
Узагальнення та систематизація вивченого  

  Підручник
О.Авраменко
«Морфологічна норма»
Тестування

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6131596
Узагальнення та систематизація вивченого.
Підсумковий урок
  Підручник
О.Авраменко
10 клас
«Образне слово поетичного модернізму»
Тестування

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1388025

 БЛОК №8 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 18.05-22.05.2020)





Група
К-ть уроків
Завдання
Джерела
Способи контролю
ККД-19

К-19
1 М
Морфологічна норма
Морфологічна норма. Морфологічна помилка
48

ТЕОРІЯ:
ü  С 151-152 короткі записи
ü  Рекомендую переглянути відеоурок за темою уроку    https://www.youtube.com/watch?v=QV1XRh6sjFk (до 13.15 хв.)
ПРАКТИЧНО:
Впр.3, с.153
1 Л
ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ, НАЦІОНАЛЬНЕ, ОСОБИСТЕ

Леся Українка (Лариса Косач). Життєвий і творчий шлях.
Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення
й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці.
Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка
І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як
основа естетичної позиції Лесі Українки.
ТЛ: неоромантизм.

Підручник
О.Борзенко
С.186-187  АБО  опрацювати матеріал в програмі   http://linoit.com/



Письмове опрацювання матеріалу с 186-187 або створити інтерактивну дошку за темою уроку у програмі  linoit  або padiett  із застосуванням додаткових матеріалів з мережі Інтернет  та надіслати викладачеві посилання на неї
+  поезія
«Contra spem spero!»- вивчити напам’ять , перевірятиму будь-яку частину в режимі Вайбер
ОБОВЯЗКОВО!!!
ВШП-19
2М
Розрізнення прислівників і співзвучних сполук
Підручник О.Авраменко
С.144 (правила)
Конспект у зошиті +

Переглянути

Відеоурок «Правопис прислівників. Українська мова. Відеорепетитор. ЗНО»

 


Виконати завдання
Впр.7 (с.146)
Написання не, ні з різними частинами мови
Підручник О.Авраменко
С.147-148 (правила)
ТЕОРІЯ:
Конспект у зошиті
ДОПОМІЖНІ МАТЕРІАЛИ:

Переглянути

Відеоурок «Написання НЕ разом, окремо і... [Типове завдання ЗНО]»

 

ПРАКТИЧНО:
Виконати завдання
Впр.4  З КЛЮЧЕМ (с.148)

1 Л
Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели.
Значення літературно-художньої спадщини В. Винниченка.
Підручник
О.Борзенко
С.180

1.                  Характеристика героїні (Мусі) – письмово; можна використати

2 .Записи основних понять:


ККД-18,
К-18
Узагальнення та систематизація вивченого  

  Підручник
О.Авраменко
С.95-96

ВПР.3.с.42 (5 речень)
ВПР.2,с.51 (2 рядки)
ВПР.2,с.59 (КЛЮЧ!)
Узагальнення та систематизація вивченого.
Підсумковий урок
Творча робота за вивченими творами за рік   (на вибір):
1.                  Мінітвір «Твір, який справив на мене найбільше враження»
2.                  Лист літературному героєві, який найбільше мені подобається



Підготувала:викладач української мови та літератури Гридасова О.Л.
Тел..для довідок: 0953142135     

 БЛОК №7 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 12.05-15.05.2020)





Група
К-ть уроків
Завдання
Джерела
Способи контролю
ККД-19

К-19
1 М
КР №3. Орфографічна норма (тест)
Повторити
.28-47
  Підручник О.Авраменко


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=226155
1 Л
ОБРАЗНЕ СЛОВО ПОЕТИЧНОГО МОДЕРНІЗМУ
Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть
Підручник
О.Борзенко
С.184-185  АБО  опрацювати матеріал за посиланням

Завдання 2, с 185
Письмове опрацювання матеріалу
ВШП-19
2М
Складні випадки написання прізвищ
Підручник О.Авраменко
С.132-134

Відеоурок О.Авраменка https://www.youtube.com/watch?v=Xnoic0McyIY

«Відмінювання прізвищ на -ко» 

Опрацювати матеріал
Впр.3, с.134
Складні випадки написання географічних назв. Читання тексту мовчки
Підручник О.Авраменко
С.138-143
Конспект у зошиті +

Експрес-урок О.Авраменка
https://www.youtube.com/watch?v=4kZty_2KC9Y + записи в зошиті

Переглянути

Відеоурок « Написання географічних назв»


Виконати завдання
Впр. 3 (КЛЮЧ!!!), с.140

2 Л
Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко-художник.
Успіх п’єс В. Винниченка на світовій сцені. Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо).
Підручник
О.Борзенко
С.177-179 (електронний в-т)


Відомості про письменника
(у зошит)
Прочитати новелу «Момент»
Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо).
Підручник
О.Борзенко
С.180

1.        Прочитати новелу
2.        Можна послухати
3.        Рекомендую переглянути
"Момент" Фільм-екранізація В. Винниченко, реж. Тесленко О.


4.    Скласти паспорт твору

ККД-18,
К-18
Контрольна робота №3   «Синтаксична норма»
Повторити
.19-31

  Підручник
О.Авраменко
С.95-96


Урок літератури рідного краю Василь Піддубняк
« Шипшина в снігах глибоких»
1.      .Короткий запис біографії В. Піддубняка  
             2.      Прочитати твір
http://xn----8sbnmhdfd5a2a5a.xn--p1ai/index/vasil_piddubnjak/0-16
 ( передостання публікація на сторінці)
3.       Письмове завдання: написати мінітвір «Мої враження від твору  Василя Піддубняка
« Шипшина в снігах глибоких»






 БЛОК №6 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 04.05-08.05.2020)





Група
К-ть уроків
Завдання
Джерела
Способи контролю
ККД-19

К-19
1 М
Написання не, ні з різними частинами мови
Підручник О.Авраменко
С.147-148 (правила)

ТЕОРІЯ:
Конспект у зошиті
ДОПОМІЖНІ МАТЕРІАЛИ:

Переглянути

Відеоурок «Написання НЕ разом, окремо і... [Типове завдання ЗНО]»

 

ПРАКТИЧНО:
Виконати завдання
Впр.4  З КЛЮЧЕМ (с.148)
Тестування
https://naurok.com.ua/test/join?game code=189917 (до 20.05)

2 Л
Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели.
Значення літературно-художньої спадщини В. Винниченка.
Підручник
О.Борзенко
С.180


1.                  Характеристика героїні (Мусі) – письмово; можна використати

2 .Записи основних понять:


Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем:
«Проблема еміграції в новелі В. Стефаника “Камінний
хрестˮ», «Роздуми про миттєве і вічне в новелі
В. Винниченка  “Моментˮ».

Твір на  обрану тему (на подвійному листочку)
Надсилаємо на вайбер
ВШП-19
3М
Тема: «Правила перенесення слів із рядка в рядок. Графічні скорочення»
Підручник О.Авраменко
С.117-118  правило (електронний в-т)
ТЕОРІЯ:
Конспект,  С.117-118 
ПРАКТИЧНО:
Впр.2, 3,с 118

Контрольне .есе
« Явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування»

Пригадайте структуру:
Написання складних слів разом, окремо, з дефісом
Підручник О.Авраменко
С.122-123
Конспект у зошиті,
Після конспекту зазначити:
Увага! Зміни!
І записати  дані правила  (с. 2-3)

Впр. 7 (с.126) виконати за правилами правопису зі змінами
Високий рівень – впр. 6 с. 126


Написання слів іншомовного походження. Правило “дев’ятки”
Підручник О.Авраменко
С.127-128
Конспект у зошиті,
Після конспекту зазначити:
Увага! Зміни!
І записати  дані правила  (с. 1)

Впр. 7 (с.131) виконати за правилами правопису зі змінами
Переглянути
Запам'ятовуємо винятки. Подвоєння в іншомовних словах. Українська мова. Відеорепетитор


3 Л
Василь Стефаник.
Життя і творчість. Новаторство
письменника.
«Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. Трагічна подія – композиційний центр новел Стефаника. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного.
ТЛ: експресіонізм.
Підручник
О.Борзенко
С.165-167 (електронний в-т)

«Василь Стефаник.
Невигадані історії.»

ПРАКТИЧНО:
Біографія  чи резюме ти стрічка часу письменника


Переглянути відео, скласти 6 запитань до нього



С.170 -176 прочитати новелу
«Камінний хрест»
Скласти паспорт твору+
Хар-ка Івана Дідуха



«Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного.
Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини
Підручник
О.Борзенко
С.168-170 (електронний в-т)



Завд. 11 – с.176 (практично)



Урок позакласного читання. Улас Самчук «Марія»
Інтернет-ресурси



ТЕОРІЯ:
1.      Переглянути

2.      Прочитати твір
ПРАКТИЧНО:
3.    Паспорт твору + коротка біографія автора

ККД-18,
К-18
Будова складного речення й логічні помилки в ньому
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
С.95-96
ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
Конспект с.95-96
РЕКОМЕНДУЮ:
Опрацювати матеріал таблиці  «Помилки у будові складних речень»
ПРАКТИЧНО:
Впр.4,с.97 (на повтор)
Впр.3,с.96
УПЗ Г.Косинка «В житах»
1.      .Короткий запис біографії Г.Косинки
2.      Прочитати твір
3.             Аудіокнига(з візуалізованими елементами)
4.      Паспорт твору
 Блок №5 ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 27.04-30.04.2020)





Група
К-ть уроків
Завдання
Джерела
Способи контролю
ККД-19

К-19
1 М
Розрізнення прислівників і співзвучних сполук
Підручник О.Авраменко
С.144 (правила)

Конспект у зошиті +

Переглянути

Відеоурок «Правопис прислівників. Українська мова. Відеорепетитор. ЗНО»

 


Виконати завдання
Впр.7 (с.146)

1 Л
Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо).
Підручник
О.Борзенко
С.180


1.        Прочитати новелу
2.        Можна послухати
3.        Рекомендую переглянути
"Момент" Фільм-екранізація В. Винниченко, реж. Тесленко О.


4.    Скласти паспорт твору

ЕА-19
ВИЧИТАНО

ВШП-19
3М
Тема:  Правопис суфіксів
Підручник
О.Авраменко
С.110
Записи до зошитів + Впр.7 (письмово)
Тема:  «Уживання великої літери»
Підручник О.Авраменко
С.113
Конспект у зошиті, впр. 3 (письмово)


Тема: «Велика літера й лапки у власних назвах»
Підручник О.Авраменко
С.114 (електронний в-т)
Конспект у зошиті, впр. 7 (1) (письмово +
Написати  к.есе
« Явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування»
Бажано надсилати роботи на вайбер

2 Л
Тема:  Новела «Valse mélancolique» («Меланхолійний вальс»).
Підручник
О.Борзенко
С.161-164
Тестування www.classtime.com/code/M278GN
Письмова характеристика головних героїв новели + напам’ять уривок  від слів « Не можу слухати меланхолійної музики…» до «… що музика грає!...»

Контрольна робота. Творчість М. Коцюбинського,
О. Кобилянської
Виконати к.р. на подвійному листочку, надіслати фото викладачеві
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-ukra-nsko-literaturi-u-10-klasi-riven-standartu-m-kocyubinskiy-o-kobilyanska-103665.html
ККД-18
Неповні  й односкладні речення
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
С.85-73
Конспект
Впр.4 (на повтор)
Впр.5 (тести)
Порядок слів у реченні
Просте ускладнене речення
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
С.85-73
Конспект
ВПР. 3.(с.92)
Рекомендую переглянути:
Просте ускладнене речення. Частина 1.,2 Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови"


КР №4. Творчість Б.-І. Антонича, О. Турянського ,  М. Куліша (мінітвір або есе).
1. Формальне есе «Духовність має перевагу над матеріальним» (на прикладі поеми в прозі Осипа Турянського «Поза межами болю»).
2. Мінітвір «Художні образи в поезіях Богдана-Ігоря Антонича».
«Наша мова у порога віки вистояла» (М. Куліш).
Написати міні твір або есе на визначену тему .
Фото надіслати

К-18
4 м
Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
с. 77- 78

Конспект. 67- 70
Тренувальні вправи №  3,4



Пасивні конструкції
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
С.81- 82
Впр.7 , с.84 + НАГАДУЮ
Написати  контрольне есе
«Чи повинна людина підкорювати природу?»


Неповні  й односкладні речення
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
С.85-73
Конспект
Впр.4 (на повтор)
Впр.5 (тести)


Порядок слів у реченні
Просте ускладнене речення
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
С.85-73
Конспект
ВПР. 3.(с.92)
Рекомендую переглянути:
Просте ускладнене речення. Частина 1.,2 Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови"



3літ
Життєвий і творчий шлях Богдана-Ігоря Антонича. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм у поезіях «Зелена Євангелія», «Різдво»(«Коляда» – оглядово).
ТЛ:міфологізм, асоціативність.
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.132- 133
Резюме письменника ,с.135 (блакитне визначення)
Перегляянути відео:


Життя і творчість Осипа Турянського. «Поза межами болю» – поема в прозі що хвилює, єднає людські серця.
ТЛ: поема в прозі.
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.140-141

Короткі записи біографії +
Переглянути відео:
Прочитати поему в прозі «Поза межами болю»
Короткий зміст (для ледарів)


Умовність зображення в поемі О. Турянського «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності в ній. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя.
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.141-142
Паспорт твору + с.142 (теорія .літ) ;
Характеристик а головних героїв (письмово)
ЕА-18
ВИЧИТАНО

ВШП-18

ВИЧИТАНО


ККД-17
ВИЧИТАНО
ЕА-17
 ВИЧИТАНО
ВШП-17

ВИЧИТАНО


 БЛОК  №4  ПЛАН САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ (З 21.04-24.04.2020)





Група
К-ть уроків
Завдання
Джерела
Способи контролю
ККД-19

К-19
1 М
Складні випадки написання географічних назв. Читання тексту мовчки
Підручник О.Авраменко
С.138-143

Конспект у зошиті +

Експрес-урок О.Авраменка
https://www.youtube.com/watch?v=4kZty_2KC9Y + записи в зошиті

Переглянути

Відеоурок « Написання географічних назв»


Виконати завдання
Впр. 3 (КЛЮЧ!!!), с.140

Вис.рівень – Впр.7 – створити цікаву презентацію-проєкт на Google диску (матеріали на допомогу учням https://www.youtube.com/watch?v=xfBZ9f5I_WY)

Надіслати посилання
1 Л
Урок позакласного читання. Улас Самчук «Марія»

Інтернет-ресурси



1.        Переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=uzry14Hboz4
https://www.youtube.com/watch?v=RTdNh7-L0O0
2.    Паспорт твору + коротка біографія автора

ЕА-19
Тренувальні вправи на вивчені орфограми за темою «Орфографічна норма» + с.р.
 «Орфографічна норма»
Підручник
О.Авраменко
С.105-106
ХТО ЩЕ НЕ ВИКОНАВ!!
Повтор. С.85- 105

ТЕСТУВАННЯ

https://www.classtime.com/code/6KM58M

обов’язково!!!

Контрольна робота. Творчість  І.Я Франка
Завантажений
документ (в групі)

Завдання необхідно виконати до  1 травня 22:00

ВШП-19
3М
Тема: «Спрощення приголосних»

Підручник
О.Авраменко
С.101-102
Записи до зошитів + Впр.3 (письмово)
ВПРАВИ ЗКЛЮЧЕМ!
Подвоєні літери
Підручник
О.Авраменко
С.105-106
Записи до зошитів
Відеоурок за темою
 + Впр.3 (письмово)
КЛЮЧ!


Правопис префіксів
Підручник О.Авраменко
 (с.109-112)            

Опрацювати матеріал у підручнику (с.109)
Переглянути експрес-урок О.Авраменка  https://www.youtube.com/watch?v=L5K5wZnYy14
Пройти тестування

Завдання необхідно виконати до  2 травня 20:00

3 Л
Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Образи й символи в ньому. Образи Івана та Марічки як утілення романтичної ідеї незнищенності кохання.
Підручник
О.Борзенко
С.143-152
Характеристика образів Івана та Марічки (письмово)


Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Формування
світогляду письменниці (вплив європейської культури, українського феміністичного руху). Її проза – зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї..
   Підручник
О.Борзенко
С.153-155
Переглянути відео:
 Скласти 12 запитань за матеріалом відео

Пройти тестування :
Завдання необхідно виконати до  2 травня 21:00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=856304
Тема: Автобіографізм новели «Іmpromtu phantasie» («Фантазія- експромт»).
Підручник
О.Борзенко
С.157-161 (електронний в-т)
Прочитати новелу
Відповіді на запитання (усно);

ККД-18

4 М
    Уживання прийменників
  Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
С.71-73
Конспект (с 71-73)- бажано візуалізовано , Впр.5 ,с73-74)

Переглянути відео:

Прийменник ПО в українській мові. Коли правильно?



Найтиповіші помилки вживання прийменників в українській мові


Експрес-урок. Прийменники “в” і “на”


Тренувальні вправи   2,3


Вживання похідних сполучників.
Опрацювати опорний конспект (додається)

Записи в зошиті  +
Вправа в конспекті , що додається


Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
с. 77- 78

Конспект. 67- 70
Тренувальні вправи №  3,4



Пасивні конструкції
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
С.81- 82
Впр.7 , с.84 +
Написати  контрольне есе
«Чи повинна людина підкорювати природу?»

Життя і творчість Осипа Турянського. «Поза межами болю» – поема в прозі що хвилює, єднає людські серця.
ТЛ: поема в прозі.
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.140-141

Короткі записи біографії +
Переглянути відео:
Прочитати поему в прозі «Поза межами болю»
Короткий зміст (для ледарів)



Умовність зображення в поемі О. Турянського «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності в ній. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя.
Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.141-142
Паспорт твору + с.142 (теорія .літ) ;
Характеристик а головних героїв (письмово)
К-18
4 м
Синтаксична помилка.  Складні випадки синтаксичного узгодження.
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
с. 62- 63

Конспект с. 62-63   від «складних випадків  синтаксичного узгодження»
Впр. 7 (1)
Тренувальні вправи 1-3


Складні випадки синтаксичного  керування
Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
с. 67- 70

Конспект. 67- 70
Тренувальна вправа № 1


    Уживання прийменників
  Опрацювати:  Підручник
О.Авраменко
С.71-73
Конспект (с 71-73)- бажано візуалізовано , Впр.5 ,с73-74)

Переглянути відео:

Прийменник ПО в українській мові. Коли правильно?



Найтиповіші помилки вживання прийменників в українській мові


Експрес-урок. Прийменники “в” і “на”


Тренувальні вправи   2,3



Вживання похідних сполучників.
Опрацювати опорний конспект (додається)

Записи в зошиті  +
Вправа в конспекті , що додається
+
Написати  контрольне есе
«Чи повинна людина підкорювати природу?»



2літ
Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості в комедії М. Куліша «Мина Мазайло». Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови й родового коріння
Підручник
О.Авраменко 11 клас (рівень стандарту)

У зошит :
С.121(теорія літератури) + характеристика головних персонажів комедії


Перлини західноукраїнської літератури
Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р. ТЛ: сатирична комедія.

Підручник
О.Авраменко (рівень стандарту)
С.132- 133


Конспект  С. 132- 133

 
ЕА-18
1 М
Контрольна робота  «Практична риторика»
(захист проектів-презентацій)

Створити презентацію на тему: «Місце риторики у моєму житті» АБО «Значення ораторського мистецтва для політичного і  громадського діяча» (на вибір). Надіслати на пошту викладачеві le_gridasova@ukr.net
КОНТРОЛЬНА РОБОТА  ЗА ТВОРЧІСТЮ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, М. ВОРОНОГО, О. ОЛЕСЯ. ТЕСТУВАННЯ
На окремому подвійному листочку

Документ додається
Фото у  вайбері

Листочки не губити!
ВШП-18

ВИЧИТАНО


ККД-17
2 Л
Урок літератури рідного краю. Творчість
Михайла  Масютко «Кістки не мовчать»
Інтернет-ресурс+ завантажене фото (додається)
Коротка біографія письменника
Написати мінітвір «Чи маємо право забути?» за мотивами твору
ЕА-17
Урок літератури рідного краю. Творчість
Михайла  Масютко «Кістки не мовчать»
Інтернет-ресурс+ завантажене фото (додається)
Коротка біографія письменника
Написати мінітвір «Чи маємо право забути?» за мотивами твору
ВШП-17

ВИЧИТАНО



Підготувала:викладач української мови та літератури Гридасова О.Л.
Тел..для довідок: 0953142135     


Немає коментарів:

Дописати коментар