Скільки б ти не жив, усе життя слід вчитися. Сенека.
А такі меми (інколи не дуже добрі) створюють мої учні...
15.01.2020 Робота з пазлами
А це Кайдашиха характеризує себе...( сміливих дівчаток не знайшлося,на жаль)
22.11.2019р. Сьогодні на уроці було весело: характеризували героїв трагікомедії "Мартин Боруля", а потім влаштували ляльковий театр...
Ось перші спроби моїх учнів створення ФБ сторінки героїв твору " Мартин Боруля" .Тішуся...Тепер навіть у мене є в друзях сам Мартин!!! Які ж розумнички, дівчатка!
Вивчили роман Яновського" Майстер корабля" .Корабель- то символ держави( придумали йому назву), на звороті чи на прапірцях діти писали відповідь на запитання:" Які моральні цінності повинні взяти з собою в майбутнє українці, щоб стати нарешті єдиним народом?"... Тішуся, що думки їх світлі...
Сьогодні другокурсники -кухарі перевтілились у ...лікарів. Лікували ліричного героя психологічної новели М.Хвильового ,, Я( Романтика)" " Лікарі" виписали щедро: від валеріани та корвалолу - до злиття з природою та читання Біблії, ну і ,звичайно ж , обстеження у психіатра!! Дякую колегам за ідеї!
Біографію Франка вивчали в групах: стрічка життя, панбуки, хмари слів, асоціативні малюнки, сторінки інстаграму.... Було веселенько....
III курс... Вирішила спробувати .... Вивчили Багряного, створили ось такі панбуки...Дякую творчим колегам за ідею!
Що може бути прекрасніше за усміхнені обличчя твоїх учнів??? А ви знали, що бульбашки можна не лише споглядати, а й смакувати, звичайно ж, фотографувати, знімати з ними відео... Так розпочали сьогоднішній урок: повторили попередньо вивчене, а потім діти дали відповіді на моє " каверзне" питання "- який зв'язок мильних бульбашок з трагікомедією " Мартин Боруля"? Той,хто перший здогадався, мав право на їх використання ... Скажу чесно: сама раділа,як дитина!!!!
Робота моїх творчих учнів під час дистанційного навчання в сервісі Lino it
Г.Тютюнник "Три зозулі з поклоном" |
Робота з віртуальною інтерактивною дошкою Padlet теж приносить учням задоволення, спонукає до творчості, сприяє підвищенню інтересу до навчання
Вивчали з майбутніми верстатниками "Майстра корабля" Ю.Яновського... Випробували новий прийом" П'ять кадрів". Сподобалось, а ще зробили ось такий корабель - образ держави...
29 вересня - Всесвітній день серця... Тож які почуття переповнювали серце головного героя новели В.Стефаника "Камяний хрест" під час його прощання з Батьківщиною? Спробували дати відповідь на це питання майбутні електрики....
Так вивчали на днях його творчість.
05 квітня 2021
Сьогодні з кухарями...
Повторили частини мови,що вивчили, написали диктант про суп і про числівники не забули
Повторили частини мови,що вивчили, написали диктант про суп і про числівники не забули
Педагогічний прийом "Дивуй!"
Перед вивченням новели Хвильового- аромахвилинка: учні намагаються вгадати запах висушеної трави(м'яти) , а після прочитання твору - пояснити, пов'язати цей образ( об'єкт) із сюжетом.
Тож Хвильовий нам пахне м'ятою...І не хвилюйтеся!
Фотогалерея образів новели "Я(Романтика)" М.Хвильового від моїх талановитих учнів ККД-19...
Як на мене, трохи задобрі вийшли ці фанатики більшовизму...Це тому, що самі діти добрі і деякі навіть виправдовували їхні дії, " бо ж не було іншого виходу..."
Сьогодні Міжнародний день пряника та день валізи. Як відзначили?
Помилувалися N - ю кількістю великодніх пряників: повторили відмінювання числівників ( ох і складно даються!), а валіза знадобилася для вивчення нової теми: подорожували до своїх сіл та містечок!
23.09.21. Думаю, зрозуміло, який твір вчимо...
19.11.2021
Модні футболки від групи ККД21 з дизайнерським принтом за мотивами трагікомедії "Мартин Боруля" І.Карпенка- Карого
05.11.2021 "Театр корифеїв"
Немає коментарів:
Дописати коментар